Doorgaan naar inhoud

Veelgestelde vragen (FAQ)

Heb je een vraag over je pakket? Lees dan hieronder onze FAQ, waarin de meest gestelde vragen staan. Daar vind je waarschijnlijk een antwoord! Wil je het niet doen? Dan kunt u altijd contact met ons opnemen.


1. Waar is mijn pakket?

De gemiddelde levertijd van onze pakketten is 1-5 werkdagen. Dit komt omdat we een natuur- en aardebewust bedrijf zijn en we niet zomaar een paar bestellingen per dag willen versturen. We verzamelen pakketten in grote hoeveelheden en wanneer we onze minimumdrempel bereiken, verzenden we ze allemaal in één keer. We hopen dat je dit begrijpt en ons wilt helpen een betere en gezondere wereld te creëren.

2. Het is 10 werkdagen geleden en ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen?

Het spijt ons dat dit is gebeurd... Heb je de Track & Trace code gecontroleerd? Pakketten komen soms vast te zitten bij de douane. Wacht nog 3 dagen. Onze excuses voor dit ongemak, maar in 99% van de gevallen wordt het pakket alsnog bezorgd. Heb je 5 werkdagen en 3 dagen langer gewacht? Neem dan contact met ons op, dan zoeken we samen naar een oplossing.

3. Waar kan ik mijn trackingcode vinden?

Zodra uw bestelling wordt verzonden, ontvangt u automatisch een trackingcode. Het duurt ongeveer 2-4 dagen om een ​​trackingcode te ontvangen. Check ook je spamfolder, daar kunnen onze e-mails soms in terecht komen. Houd er rekening mee dat het soms enkele werkdagen kan duren voordat de Track &

4. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

U kunt uw bestelling volgen met behulp van de Track & Trace code die u per e-mail heeft ontvangen. Voer het trackingnummer in op onze trackingpagina om de status van uw levering te kennen. Dat kan op deze pagina.

5. Ik ben niet tevreden met mijn pakket

Neem contact met ons op met uitleg + foto/video van het probleem en we helpen je zo snel mogelijk verder.

De meeste vragen zijn hier al beantwoord, dus u hoeft geen contact met ons op te nemen! Mocht u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden, dan kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen.


Adres:

Nederland
Almere
1328 CT
Floris versterstraat 131

E-mail: klantenservice@amsterdam-avenue.nl
Telefoon: +31 6 57568023